söndag 14 februari 2010

Tillbaka till tråkiga Götet.

Åh, jag vill inte vara hemma igen! Jag ville varit kvar flera flera flera veckor i detta underbara väder som var och en underbara skidåkningen detta tillförde. Vi har haft det så underbart! Men allt har ju sitt slut, denna veckan kan säkert bli intressant på hemmaplan också. Jag vet att jag har en hel del planer för veckan men har väl glömt ungefär hälften... Kopplar alltid bort allt på hemmaplan när jag åker upp till Sälen och jag har inte riktigt hunnit koppla tillbaks ännu. Jag kopplar verkligen bort verkligheten när jag är där uppe, jag skiter i vad som händer hemma, det är inte speciellt viktigt att prata med någon hemma heller för den delen. Men jag har saknat alla mina godingar här hemma såklart.

HAHAHA, kan ju berätta att Eric och Sebastian gett min pappa ett nytt smeknamn under denna helgen. Nämligen Pluntan! Jag tänker dock inte berätta varför.

Lägger väl upp lite bilder från helgen:








Här är en länk till en låt som definitivt kommer bli nya partylåten bland mig och mina polare. Fick höra ganska rejält att detta är en gammal låt som eric partade till då han var yngre men nu är det min tur!! Och jag kan faktiskt inte hjälpa att jag är några år yngre ;-) Lyssna och njut
http://www.youtube.com/watch?v=XFdeVfJKuvU

jag är väl medveten om att jag inte nämt något om att det är alla hjärtans dag idag. Förlåt att jag inte grattat dig, eller önskat dig glad sådan eller vafan man nu gör. Men jag firar inte sådan skit, därför tänker jag hålla tyst om det. Ja mamma, jag vet att jag är världens mest oromantiska människa och bla bla bla. Men i detta fallet skiter jag faktiskt även i det. Kom på nån vettigare dag! Typ alla fattiga barns dag eller något då alla MÅSTE skänka pengar till stackarna. Det kan jag gå med på. Men inget annat trams som gör att affärerna tjänar mängder av pengar bara för att människor köper massa vykort, hjärtan och choklad.

Nu ska jag snart kolla på Wallander och sedan sova, ska upp tidigt imån och åka och sola med Frida och Jennifer.

puss


1 kommentar: