torsdag 18 februari 2010

Hej mitt vinterland.

Nu har det kommit mängder med snö. På bara några få timmar! Räckte det inte med det som redan fanns? Tydligen inte... Jag kommer snart ta lagen i mina egna händer och råna en bank och dra iväg på den fetaste solsemestern man kan tänka sig! Bahamas, Australien, Nya Zeeland, Brasilien - jag kommer nog snart, för denna skiten är jag oerhört trött på. Kommer ihåg att jag för några veckor sedan sa att jag skulle vägra att gå ut om inte snön smälte till nästa dag och stanna inne tills den försvann. Tur att jag ibland säger mer än vad jag gör, annars hade jag nog varit fastvuxen i huset vid det här laget. Hör att pappa är ute och skottar nu. Jag fattar inte varför han inte bara skiter i det och låter ingången snöa igen så dem inte kan gå till jobbet imån. Jag vet ju hur jävla mycket han hatar att ta ett kliv utanför dörren när det är snö. Har istiden kommit tillbaka för att stanna? I sådana fall kan ni snart inte räkna med att jag existerar på denna planet länge till... Å andra sidan lär väl såsmåning om ingen göra det.

Nu går jag och lägger mig. Men innan dess ska jag be till alla möjligen existerande vädergudar om bättre väder! Jag skulle offra en hel del för lite solsken och värme.

Jag ber om ursäkt för det fruktansvärt gnälliga inlägget men vafan, detta är inte hållbart!

godnatt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar