torsdag 18 februari 2010

Illamående!

Jag deckade i soffan tidigare och sov väldigt länge, skönt! Vaknade i tid till störtloppet för damerna. Kunde ju bara inte missa Anja Pärson. She did okay för att ha varit med om gårdagens krash. Hur som helst så mår jag verkligen inte bra. Har varit illamående i flera timmar. Trodde först det berodde på hunger men efter middagen känner jag mig fortfarande jävligt illamående. Blir alltså en lugn kväll. Får hålla tummarna på att jag känner mig bättre imån, då blir det fest tror jag! Tror jag ska gå ner o lägga mig i soffan igen och kolla OS med pappa. Tror han tycker om när jag sitter brevid och frågar sju miljaaarder frågor i minuten om både det ena och andra.
"Är hon svensk?"
"varför är stavarna helt skeva"?
"Oj, nu ligger hon sist va?"
"När är det färdigt"?
Haha, snart ger han mig en sömntablett eller något så jag somnar och håller käften ;-)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar