lördag 13 februari 2010

Snart dags för melodivestivalen!

Sista dagen i backarna idag och det var riktigt gött! Lika härligt väder som igår och grym skidåkning. Känner mig riktigt mör i kroppen idag. Afterskin var grym! Grabbarna körde massa grymma låtar, bland annat mina två favoriter, Sex on fire och Highway man. Dem hade även en gäst artist och denne var Danny! Han körde en av sina låtar, ganska bra faktiskt. Tummen upp för snubben från Vennezuela som stod och tjötade med mig under spelningen, han sa att jag såg ut att vara MINST 22 år. Detta gillar vi! Kände att engelskan var lite ringrostig dock men kom in i det som tur var. Jag älskar att prata engelska, får nog flytta utomlands.... ;-) "Would you like a kiss from a 26 year old man?" "Ehm.... Maybe some other time!" Det hade nog sett bra ut... Jag står och strular med någon random snubbe mitt framför familjen och alla vänner. Nej tack! Så kul ska vi inte ha det!

Nu ska vi dra iväg till kompisarna och kolla på Melodifestivalen.
Tjohopptjockissnopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar