fredag 12 februari 2010

Vi har det bra!

Det har vi verkligen! Igår var vi alla ganska trötta efter att ha åkt bil en större del av natten och sedan direkt ut i backen när vi kom fram. Men trots detta så blev det after ski såklart. Efter det drog vi hem till Lena och Classes stuga för att fira Lena som fyllde 40 igår. drack champange och pratade. Deras två ungar, Linus och Elin är riktigt gulliga. Elin låg och gosade i mitt knä och lekte hund och åt "banan pengar". Fick en teckning av henne fylld av hjärtan. Lovade att åka skidor med henne idag men vi var i olika system tyvärr. Idag har vädret varit underbart och även skidåkningen. Jag tog en hel del åk ensam då alla andra var så sega och hellre satt nere på backen och drack öl. Afterskin var toppen även idag. Tycker det är lite synd att dem spelar på just högis dock, det är liksom ett väldigt opersonligt ställe, alldeles för mycket fulla människor och det blir mer som en stor rockkonsert istället för en afterski. Men det funkar det med!

Saknar alla mina gullungar där hemma! Matilda är i Hemsedal och dricker varm saft som tydligen delas ut i backen, så alla vet! Varför delas inte sådant ut här? Men jag håller mig till ölen... ;-) haha.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar