onsdag 10 februari 2010

Dags att packa?



Vaknade klockan 09.30 i morse i panik! Trodde jag försovit mig till skolan men sedan kom jag på att jag hade lov så jag kunde genast lugna ner mig en smula. Gick upp åt lite frukost och drog iväg till torget för att sola. På vägen hem mötte jag upp Matilda så drog vi hem till mig och väntade på Sara och Malin. Matilda, min snälla underbara vän gick raka vägen upp på mitt rum och städa, sedan ner till köket och plockade ur diskaskinen. Allt detta utan att jag bad henne, för det skulle ajg ju aldrig göra. Mamma och pappa skulle nog vara lyckliga om dem hade en dotter som henne. Kanske borde börja ha dig som förebild Matilda! ;-) Sara och Malin kom och vi spelade guitar hero, åt kladdkaka och degade i soffan. Nu har dem dratt hem och jag har maaassa att göra. Åker klockan tre i natt och har inte ens börjat packa. Ska nog ta tag i det nu... eller kanske sen. Får se vad jag orkar. Är ganska taggad för denna resan nu! Bara bilresan som inte riktigt är så lockande men grejen är den att jag kan ju faktiskt sova hela resan.


Fick denna ansiktskrämen av mamma idag. Den ska tydligen vara riktigt bra!
Ser ut som den kommer från typ butterick eller något annat konstigt men faktum är att den är från apoteket och innehåller massa bra ämnen tydligen. Den får testas och så får jag se hur den känns helt enkelt
!


Fick även ett läppbalsam i samma märke.
Kan snart starta försäljning av läppbalsam så många jag har...

puss!

1 kommentar:

  1. Hahaha, det räker tydligen inte att städa, fick ändå utskällning av mor min x(
    Ha det kul i Sälen, bryt inget! <3

    SvaraRadera