fredag 19 februari 2010

Världens sämsta pizzabagare!

Det är jag det. Hade en frusen pizza i frysen som jag och syrran ska dela på till lunch. Insåg att jag inte alls följt instruktionerna på hur pizzan ska lagas. Den ligger inne i ugnen nu och jag följer min egna instruktion. Får väl se hur god den blir...

Jag är allmänt sur och grinig idag. Började med att min syster sparkat in alla mina kläder under min säng, det det förövrigt kryllar av damm! Så alla kläder måste väl tvättas nu och jag får gå naken det kommande dygnet. Jag vet vad jag behöver, jag känner hur det kryper i mig. Detta är vad jag behöver:


TYLÖSAND!!! Spahotell, after beach, tylösand strand 5o meter från hotellrummet. Exakt ALLT man behöver finns inom räckhåll och jag fattar inte hur jag ska orka vänta 5 månader till. It's killing me!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar