onsdag 17 februari 2010

Sova!

Nu är det sju timmars sömn som gäller innan det är dags att gå upp och åka till skolan för att göra ett prov som jag har efter mig. Inser ni att jag är en underbar elev eller? Jag erbjuder mig att göra provet under lovet. Tror min lärare höll på att trilla baklänges när den dumma frasen, "jag kan komma in på lovet och göra provet", flög ut ur min käft.... Just nu ångrar jag faktisk detta. Men vafan, in o hänga lite med lärarna imån förmiddag är väl aldrig fel.

Jag har rivit upp något som jag tror är ett litet födelsemärke. Det blöder som bara den trots att såret är minimalt. Är detta farligt tro???!?!? Matilda, du som är naturare, kan du svara på detta?!

Sova var det som sagt, nu är det bara sex timmar och 55 minuter kvar av min sömn.

cya!

1 kommentar:

  1. Tror du är död nu om det skulle vara farligt eftersom jag läser det så sent. Men jag tror nog att det är lugnt, spillde själv ut en matsked blod idag ;) Haha men sluta riva på saker <3 :D

    SvaraRadera