fredag 5 februari 2010

Taggar snart till!

Oj, vaknade ganska nyss efter att ha sovit i flera timmar. Ska snart sova ytterligare några timmar innan kvällen så jag är pigg för party! :) Provet idag gick bra kändes det som. Gårdagens hårdplugg lönade sig, så att säga. Har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll och det ger mig panik! Men när det väl är ordnat kan jag se framemot en riktigt trevlig kväll med härligt folk! Resten av helgen blir rätt lugn förhoppningsvis. Träffa Rickard imån antagligen och chilla med Felicia på söndag :) Plugga lite däremellan kanske.

Just de! Min skola är full av idioter. Äckliga elever (ettor?) som ställer till det... Det var inte längesedan någon tände eld på en toalett så sprinklersystemet sattes igång och det blev översvämmning i skolan som antagligen kostade en rätt fet summa pengar. Idag var det någon som antagligen inte orkade gå ut genom entrédörren för att röka utan istället tände den inomhus och sprinklersystemet sattes på igen! Tur i oturen var att det var på våningen längstner istället för näst längst upp som sist. Så skadan blev inte stor men man fick inte gå ut genom den normala utgången och det luktade skit! Allvarligt talat, skärp till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar