tisdag 16 februari 2010

Mitt nya beroende?


Bestämde mig för att ge denna nya serien en chans. Vampire Diaries heter den. JÄVLAR VA GRYM!! Jag har, enda sedan jag var liten, älskar vampyrserier och filmer så som bland annat Buffy och Vampyrerna. Jag har blivit galen i Twilight filmerna och nu kommer denna serien! Den liknar Twilight ganska mycket och vampyrerna är ju så otroligt jävla sexiga. Jag blir typ helt galen, och ändå har jag hittills bara sett två avsnitt... ;-) Stefan är min!!!

Du hittar avsnitten på: Tv 6 play
Denna låten är så otroligt fin, den är med i serien och jag är helt svag för den: Youtube

Nu ska ja ta mig upp ur min goa säng, eller snarare syrrans goa säng... Ska in till stan om några timmar och fika med Lisa. Sedan ikväll blir det väl att hitta på något med Matilda, Malin och gänget!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar