måndag 1 februari 2010

Sånt här kan man göra när man har tråkigt, känner att man borde skriva ngt i bloggen men inte orkar hitta på något ämne!

Sagt nej till samlag: aaa
Varit medvetslös: nej, halvt kanske
Hånglat med nån riktigt ful:
hm ... nej det tror jag inte

Hånglat med fler än 50 pers:
nej!

Hånglat med fler än 3 pers på en kväll
: hahaha , ah fast jag minns verkligen inte det. Men so i've been told

Gjort något riktigt dumt
: a.

Gjort något du verkligen ångrar
: Inte mycket, men nåt

Blivit full på ett släktkalas:
nej,

Varit full i skolan
: nej

Blivit portad ifrån en krog:
haha, nej

Slagit sönder en tv
: nej, det har jag inte

Önskat att du var det motsatta könet:
ibland då mensvärken varit riktigt hemsk!

Överdoserat
: ha?

Åkt ambulans
: nej aldrig

Gjort nåt olagligt:
kanske d kanske

Fått din mamma att gråta:
ja, några ggr

Slagit ner någon:
haha , nej. Skulle vara syrran isf.

Skämts över dina föräldrar:
klart man har gjort det ngn gång, men min pappa e cooowl vafan! ;d

Skämts över dig själv:
ja

Ätit från en papperskorg
: Skulle hellre dö

Kissat ner dig av skratt
: haha, nej

Sagt jag älskar dig och menat det:
aa

Bråkat med din pojkvän/flickvän:
Bråkat och bråkat. Tjafsat typ

Dricker du
: ja

Vem är din bästa vän:
Felicia och Sarah,

Vad är du mest rädd för
: Råttor!!!

Vilka kläder sover du i
: Typ allt som jag kan få tag på x)

Vart vill du gifta dig
: I krykan. Ska jag gifta mig ska det fan vara maffigt. Kyrka, vit enorm klänning, massa blommor och massvis med människor!

Vad hatar du verkligen:
Krig? Låter väl bra? ;)

Varit kär:
Once

Är du ett hälsofreak:
nej !!!!

Har du varit kär i någon du inte haft chans på:
inte kär på riktigt , men intresserad ja!
Är du ensam nu
: jao

Vill du gifta dig:
om jag verkligen finner den rätta!

Vill du ha barn
: i framtiden , antagligen

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Hmm ... Jag?
Såg dig gråta:
Jag vet inte, brukar gråta i min ensamhet
Fick dig att gråta:
One Tree Hill, haha
Du gick på bio med:
Felicia, Felicia och Ninni:)
Skällde på dig:
syrran antagligen
Du kysste
: I don't kiss and tell ;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: nej
Köpt någonting
: redbull
Varit sjuk:
as förkyld men inget annat :)
Sjungit
: ja klart!
Saknat någon
: aa
Haft sex
: nej.

JAG HAR:
Digitalkamera:
aa
Telefon på rummet: nej
Dator:
a
Könsjukdom:
nej!
Husdjur
: katt
Bra kompisar:
massor!:)
Tar du receptbelagda mediciner:
a
Vem vill du fika med just nu: Joel Kinnaman?

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:

Har du någonsin haft fyllesex: ne
När var din första kyss
: kanske när jag var 10
Ditt äldsta hångel:
25
Och yngsta
: ett år yngre
Hur många seriösa förhållanden har du haft:
ett
Hur många har du varit riktigt kär i
: en
Vad tycker du om kärlek
: Det är komplicerat
Har du flashat/strippat nångång:
haha , njae har jag det? ;d
När kramade du någon sist
: Kenny förrut när jag träffade han vid bussen :)
Saknar du någon speciell person
: a
Har du svårt för att bli kär:
som fan
När kysste/hånglade du med någon sist:
förrgår
När fick du senast en komplimang:
För typ en minutsedan :$
Har du träffat någon internet person: Ja! Tilda, och det ångrar jag inte för en sekund. Men måste ändå varna alla därute för att träffa "internetvänner"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar