lördag 27 februari 2010

Drar till stan

Idag vaknade jag jätte tidigt. Vid nio typ. Eftersom jag missat veckans nya avsnitt (iUSA) av One Tree Hill fördrev jag första timmen av morgonen genom att kolla på det. Åh va jag lipade! Får nog sluta kolla på den serien, den gör mig så himla blödig ;-)

Nu är jag nyduschad och fräsch och ska snart bege mig till bussen. Ska vara i lägenheten i stan tills i morgon då dem behövde hundpassning. Så jag och lilla Hugo ska ha myskväll! Fast han får inte ha mig för sig själv dock. Ska dra ner på stan i eftermiddag och möta upp min bästa vän Sarah. Vi ska fika och lätta lite på våra hjärtan innan hon ska iväg och jobba. Sedan blir det middagsmys med Sandra och Malin. Dem kommer förbi mig innan dem ska vidare på party, som jag dessvärre inte kan hänga med på då jag ska passa Hugo som sagt. Blir att promenera ner till konserthuset ikväll och möta upp Sarah igen, efter hennes arbete. Sedan blir det nog mys med film och godis i soffan.

Ser fram emot en riktigt härlig lördag!

med all kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar