onsdag 20 januari 2010

Back to normal!

Vicky är hemma igen!




...Och gissa om jag blev glad när jag, i min ensamhet, satt på mitt rum och dörren öppnas och Vicky kommer inrusande och ger mig en stor bamse kram. I åtta månader har hon varit i sitt andra hemland Thailand och idag kom hon äntligen hem. Min lillasyster följde med till flygplatsen i morse för att överraska henne och sedan dess har de suttit ihop, förövrigt ska hon sova här i natt. Jag blir så glad av att se dem så glada. Man märker att dem riktigt saknat varandra under denna tid. Trots detta så är stämningen som den varit hela tiden. Dem bråkar, dem gnäller och dem älskar varandra. Lite roligt hur engelskan, thailändskan och svenskan blandas ihop till en stor gröt ibland, haha :)

Välkommen hem Vickypicky , vi har saknat dig!

Nu ska familjen och vår nya femte medlem äta middag. Vicky har pepprat salladen till överdrift så den är förstörd. Sista gången man låter henne hjälpa till med käket ;-) Efter middagen blir det semla och Andra Avenyn! Imån ska jag bortse från mitt illamående och pallra mig iväg till skolan! Blir nämligen bio på kvällen - Snabba Cash!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar