fredag 29 januari 2010

Visste ni..


att jag vill - gå upp ur min säng och börja plugga, bara det att jag inte orkar..
att jag har - spytt mitt inne i Nordstan bland hundratals personer.
att min senaste kyss - var häromdagen
att jag lyssnar mycket på - musik
att jag funderar på - framtiden
att jag pratar – när jag har någonting att säga
att jag inte gillar – dryga människor och fjortisar som fastnat i 14 årsåldern när dem snart är vuxna
att min första riktiga kyss – är någonting jag skrattar åt! HAHAHA
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är – så himla svårt och läskigt
att jag gillar – mina underbara vänner
att jag alltid kommer att – vara mig själv
att jag är förälskad i –
att sist jag grät var – för två dagarsedan
att min mobiltelefon är – MITT ALLT!! Nej jag skoja, men den är viktig och jag älskar den
att när jag vaknar på morgonen – är jag sjukt trött och sur för att jag måste gå upp
att innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna
att idag har jag – massvis med plugg som väntar...
att jag just nu tänker på - mat
att i kväll ska jag –
att i morgon kommer jag – göra något skoj :)
att jag hoppas – att det finns något gott i kylskåpet
att jag verkligen vill- att saker å ting ska fungera nu när det ser så lovade ut :)

Ja, detta var ju kul.. Nu ska jag plugga, har en inlämning till klockan 21 ikväll. Tror jag åker in och lägger mig i lägenheten i stan ikväll om jag inte blir bättre. Planen var att jag skulle på party med får nog skjuta upp det tills i morgon istället pågrund av att jag är jätte förkyld och har feber!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar