söndag 3 januari 2010

Årets första inlägg!

Nyår var fantastiskt, mer orkar jag inte säga om den saken. Sov mig igenom hela fredagen och halva lördagen. På lördag kvällen blev det party hos Tobbe. Drog dit med Sara, Matlida och Malin :) <3 Riktigt trevlig kväll med härliga människor.

Malin och jag stod för dansandet!

Mådde väl som jag förtjänade i morse. Dock hade jag tydligen lovar grannbarnen att åka skridskor med dem. Så jag blev väckt i morse av att dem stod och knackade på dörren och ville ha med mig ner till isen. Vad gör man inte för sina underbara små busfrön? Jag skyndade mig upp, vinglig på benen, kastade i mig en macka, drog på mig termobyxorna och promenerade ner med lilla Gustav till isen (storasystern Maja var redan där). Otur fick vi redan innan vi kom fram. Gustav blev jätte ledsen när han fick en gren i ansiktet av någon anledning. Så fick bära min lilla groda halva vägen ner. Gissa om jag var trött?! Väl ute på isen skulle jag visa Maja mina gamla konståkningskunskaper. Skulle vilja påstå att dem har försvunnit med åren...! När jag skulle göra en piruett hamnade jag genast med en duns på rumpan. Maja gapskrattade och jag kunde inte heller göra så mycket annat. Kötbullen kunde jag dock fortfarande göra! Tror jag värmde upp lederna under gårdagens intensiva dans hos Tobias! Haha....

Vi gick sedan hem och jag blev inbjuden på varm oboy med grädde hos grannarna. Mumsigt. Kändes som att sitta i en fjällstuga ungefär. Nu på eftermiddagen/kvällen har jag varit hemma hos Malin med Sara, Gerke och Backlund. Vi har kollat filmer, frossat i chips, godis och massa dricka! Riktigt mysigt dagen-efter kväll!

Livet är underbart och jag mår bättre än på länge. Det är dock något som tynger mitt hjärta. Det är saknaden. Saknaden att hålla någon nära, saknaden av att ha någon vid sin sida, saknaden av att kunna känna tryggheten. Har jag dig så jag jag sedan allt jag behöver....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar