fredag 22 januari 2010

Helg, tänt brasan, sova. Underbart!

Ojojoj va jag är trött! Det är helt sjukt. Har somnat nästan varje lektion denna veckan. Tror det är något fel på mig. Nu är det hur som helst fredag och jag ser fram emot några timmars sovande nu under en väldigt snar framtid. Såvida inte Mikael ringer och ska komma hit... Hoppas han inte har några pengar på telefonen ;-) haha! Nej nu var jag taskig. Hoppas han kommer!

Jag slutade tidigt idag då de sista två lektionerna var inställda. Gick förbi Leo på vägen hem och snackade en stund. Nu ligger jag hemma i soffan och har precis tänt brasan. Tror jag snart kommer ligga och sova på golvet framför spisen. Det är så mysigt, och så varmt! Får se lite vad som händer ikväll. Lite olika saker på gång tror jag :)

Gör som dem gör på Nya Zeeland just nu - Går och lägger mig!

pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar