onsdag 13 januari 2010

Styrkan är som bortblåst!

Haft en ganska okej dag. Skolan går bra nu, jag trivs som fan med allt härligt folk!

Det är verkligen någonting som tynger mitt hjärta. Mitt humör kan vända på en sekund så helt plötsligt sitter jag och gråter. Detta var vad som hände idag på bussen när jag var på väg hem. Det är inte okej längre... Jag orkar inte vara stark mera, jag har försökt tillräckligt länge. Jag är svag nu, styrkan har runnit av mig. Jag vill bara skrika, skrika högt och få ur all aggrition.

Eftermiddagen har varit lugn. Kom hem från skolan, kollade ett gammalt avsnitt av One Tree Hill och deckade sedan. Vaknade alldeles nyss av att jag höll på att spy. Mår så sjukt illa. Ska se om jag orkar plugga lite sedan, annars blir det sängen så fort som möjligt. Men först blir det att kolla Room Service. Grabbarna i programmet är ju så sköna, vill inte missa ett avsnitt!

Du är fin!

hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar