fredag 22 januari 2010

Soft hemmakväll

Planen var ju egentligen att träffa Lisa ikväll. Eventuellt skulle vi träffat Felicia, Felicia och Ninni också. Tyvärr blev det inte så... Både jag och Lisa var jätte trötta när vi talades vid så det blir att ses en annan dag. Det var nog kanske lika bra, mamma vill nämligen ha mig hemma ikväll så jag kan lugna ner mig lite. Hon verkar tro att jag är på väg att kolappsa av stress och orolighet eller något. Igår gick jag på bio även om mitt hjärta tidigare varit jätte konstigt och idag var ju som sagt planen att dra ut även om jag varit jätte dålig hela eftermiddagen. När jag kom hem efter att ha varit hos Leo somnade jag i soffan. Vaknade av att huvudet gjorde ondare än någonsin och hela kroppen värkte. Gjorde ondast om jag låg stilla. Kändes som alla muskler i hela kroppen dunkade och jag ville bara spy. Legat i soffan och gråtit jättelänge av smärta.

Tror alltså att jag mår bäst av att vara hemma ikväll, kanske mamma och pappa känner sig lite lugnare då också ;-) Imorgon blir det att köra igång igen! Ska antagligen hjälpa Tobbe med flytten på dagen och sedan iväg på Hockeymatch med massa vänner till familjen. Det blir nog mys, så länge jag inte drabbas av kolapps.

ha en trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar