söndag 31 januari 2010

Söndag, underbara söndag....

Oj, idag är jag lite trött måste jag säga! Gårdagen var jättetrevlig! Efter en hel del snack och olika planer bestämde vi oss tillslut för att ha tjejkväll hemma hos Sara, ta några öl och bara snacka. Vi tog några öl, vi snackade, vi kollade på mysteriet på greveholm OCH killarna kom såklart. Hur fan skulle vi överleva utan dem? ;-) Självklart stängdes filmen av fort som fan och nån jävla vampyr porrfilm (?) sattes istället på. Dock stängdes den av ungefär lika fort igen! Tur var väl det. Hade inte varit så passande med 6 stycken överkåta killar på fyra tjejer varav två har kille. HAHA. Jävligt soft kväll var det, kommer inte ihåg alla detaljer men vet att jag hade det mys. Sov hos Malin, tog oss typ en halvtimma att gå från bussen och det var KALLT och jag var inte nykter, det var ingen av oss för den delen. Tog väl cirka tre timmar att värma upp kroppen efter den promenixen. Nu får det fan ta o bli sommar! Jag säger som Malin "vem fan kom på kyla?". Det kan man undra. Mamma hämtade mig i förmiddags, vi drog till Ikea och köppte en byrå till mitt rum. Så nu ska jag börja fixa lite med den. Den ska ju liksom monteras!!!! Usch.



1 kommentar:

  1. Jag lyser, jag e magisk! Jag överlevde kvällen med killarna trots allt haha :D

    SvaraRadera