söndag 17 januari 2010

Trött!

Jag är verkligen helt slut nu. Sängen väntar! Har i alla fall haft en go dag. Började med att jag blev klar med psykologi uppdraget och skickade in det. Skönt att ha det klart. Tar sovmorgon i morgon då psykologi lektionen känns rätt onödig!

Låg i soffan med pjamas och typ halvsov när jag fick ett sms av mina två kära vänner Fjonken och Wall som sa att dem var på väg hem till mig och skulle komma om två minuter.... Toppen! Blev att slänga på sig kläder fort som fan. Vi satt och spelade spel några timmar sedan drog vi ut en sväng. Slutade med att jag, Fjonken och Tony drog hem till Måf och kollade film. Dem är helt sjuka, fan va jag skrattar åt dem. Trodde först jag skulle bli typ ihjälslagen när jag hade tankat Fjonkens bil och bensinmätaren inte steg. Dem började anklaga mig för att ha tankat "fel" så att det typ runnit ut... 500 spänn down the drain skulle man kunna säga... Men det var bara att vrida om nyckeln en extra gång så var allt som det skulle, skönt! ;) Annars vet man inte vad som kunnat hända. Hihi.

sooooova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar