onsdag 27 januari 2010

God kväll!

Jag kan inte fatta att dagarna går så fort. Man hinner liksom knappt vakna upp innan det är dags att sova igen. Jag börjar dock inte förren 11 imån så kan allt hålla mig vaken en stund till. Slapp dag i skolan idag. Tre lektioner och slutade vid 13.00. Åkte hem och tog tag i mitt rum. Nu känns det riktigt rent för första gången på länge. Känns som ett helt lager med damm täckte hela rummet, men nu är det borta! Gamla choklad smulor som täckt mitt skrivbord under en ganska lång tid har jag torkat bort och damsugaren gjorde ett riktigt bra jobb! Nya lakan och utvädring blev det också. Älskar att lägga mig och sova i nybäddad säng och fräsch rum. R kom hem till mig på eftermiddagen efter jobbet. Vi kollade film, mys =)

Ska dricka en kopp te nu i förhoppning att min halsont ska försvinna. Det gör ont så fort jag sväljer och jag tycker det är äckligt. Dock hjälper det alltid med en kopp varmt te med honung och lite citron!


Titta så härligt min katt ligger på rygg och nanar i min säng. Ska snart krypa ner jämte den sinila lilla bebisen! Hon har blivit knäpp under den senaste tiden. Hon har glömt av att hon AVSKYR vatten. I morse duschade hon nämligen med mig och hon verkade njuta av att bli blöt. I vanliga fall brukar hon bli svin sur om man skvätter en droppe vatten på henne. Hittade henne sovandes på matbordet tidigare också, och sedan i fönstret. INTE likt henne. Tror hon är sinil som sagt.... Vet inte om jag vågar sova jämte henne. Haha.

godnatt fina du

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar