lördag 16 januari 2010

Sarah <3

Godkväll kära du.

Har varit med Sarah ikväll. Alltid lika mysigt att träffa henne. Först kom mina kära vänner Fjonken och Wall och hämtade oss (snälla som dem var erbjöd dem sig) och körde oss till maxi. Fort in och fort ut vill jag dock påpeka! ;-) Köpte chips, choklad och redbull. Sedan körde dem hem oss igen. Jag och Sarah kollade sedan på Raise Your Voice. Underbar film, men framförallt mycket hemsk. Resten av kvällen har spenderats genom att kolla robinsson, dricka te och prata i flera timmar. Vi pratade om skolan, vänner och gamla minnen. Sommaren 2008 satt vi och pratade om i säkert en timma. Vilka underbara minnen vi har därifrån. Och vilka underbara människor vi var med. Vi var som de "de tre musketörerna" bara det att vi var fyra. Under en tid kunde inget stoppa oss och det var en underbar känsla. Vilka goa minnen vi har ändå... Det är helt sjukt. Hur kunde något så fint helt plötsligt förstöras? Jag kan nog vända mig till mig själv för att få svar på den frågan ... ;-)

Blir alltid lika konstig till mods när vi tänker tillbaka på de två åren jag inte har några minnen ifrån. Det känns helt knäppt. Jag minns altså INGENTING! Jag har minnen från tre tillfällen. Tre stycken! Och det är alltså händelser på ca fem minuter. Det är sjukt. Det är inte förren nu jag inser att jag var psykiskt väck i huvudet. Jag reagerade inte på någonting. Sarah beskrev mig som"likgiltlig" och det är ett bra ord. Det är verkligen det läskigaste i allt det som hänt , att jag inte kommer ihåg något. Att jag knappt pratade, att min hy var nästan genomskinlig och att jag en gång bara satte mig mitt på golvet i skolan och fick panikångest och inte kunde andas. Det fick jag reda på för en timma sedan. Hjälp! Tackar Sarah som stått vid min sida varenda dag, i ur och skur. Som gjort att jag har överlevt och som försökt få mig på rätt bana. Jag är dig evigt tacksam och jag älskar dig nu och för alltid!

Jaja, nu blir det att leta upp en film och förhoppningsvis titta på den om jag hittar den!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar