söndag 24 januari 2010

You make me feel alive!

Måste börja med att säga att Black eyed pease's nya album är helt grymt! The E.N.D. (The energy never dies) heter det. Sjukt grymma låtar. Singlarna är egentligen ingenting om man jämför med resten av spåren.

Jag, Rickard, Felicia och Gerke har varit inne i stan och fikat ikväll. Det var mysigt :) Satt uppe i Vasa på Espresso House i över en timma och pratade och hade det trevligt! Nu är jag hemma igen och sitter och skriver lite här samtidigt som jag laddar inför veckans Johan Falk film. Blir väl att vara lika sjukt trött i skolan i morgon som vanligt. Jag är dock rätt nöjd med det nya schemat då jag bara går mellan 9-14 imån :) Rätt soft. Dock en hel del lektioner, mindre soft...

Nu ska jag rota i skafferit och se om det finns något gott jag kan äta när jag kollar filmen. Tror inte risken för det är så stor.... Finns ju en och annan chokladälskare i denna familjen som alltid hinner före!

puss på dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar