tisdag 19 januari 2010

Sjuk!

Jaha, det blev som jag trodde. Jag sov inte alls bra i natt och jag har blivit sjuk... Har ont som fan i magen och halsen och faktiskt huvudet också (varför inte slå på stort liksom..). Idag ska jag ta det så lugnt som bara möjligt. Har ännu inte riktigt orkat gå upp ur sängen men snart ska jag gå ner och sätta på en kopp te till frukost. Kanske kolla om någon gammal serie går på tv och eventuellt plugga lite. Tycker det är as tråkigt att bara vara hemma och inte kunna göra någonting, samtidigt som det är skönt att bara kunna ta det lugnt och ligga under ett varmt täcke och bara vara.

Kanske borde inflika att jag är glad över att Catja fick lämna Paradise igår! Samtidigt som jag mer och mer börjat tycka om henne nu det sista. Men hon är, eller snarare var, nog den starkaste spelaren i huset och eftersom jag inte vill se henne vinna så var det skönt att hon fick lämna. GO JACKIE!

Tror förresten att det blir movietime nu! The Perfect Man känns som en mysig film som skulle passa mig just nu.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar