måndag 18 januari 2010

Helt slut!

Jaha, då har en hel måndag gått... Bara paradise hotel kvar innan det är dags att krypa ner i sängen. Mår inte alls bra just nu. Haft huvudvärk hela dagen och min mage har inte mått så bra heller. Varit spyfärdig hela dagen. Inte så nice. Blir kanske att stanna hemma och ta det lugnt i morgon bara för säkerhets skull. Kan lika gärna plugga hemifrån.

Var och fikade med Malin, Sara och en som hette David förrut innan vi skulle iväg på ett möte. Det var trevligt. Dock var jag helt borta i mina egna tankar hela tiden. Ibland försvinner jag in i en helt egen värld och blir helt frånvarande. Men hur som helst var det trevligt och det är alltid gott med kokosboll ;-) Måste säga att jag är jätteglad att jag började i min klass och lärde känna dessa underbart goa tjejer!

Paradise hotel dags!

puss

1 kommentar: