torsdag 28 januari 2010

FRÖLUNDA!

Äntligen vann Frölunda idag dårå, efter riktigt mycket svett och nervositet kan jag inlägga. Ena stunden stod det 3-1 till motståndarna, andra stunden stod det 5-3 till Frölunda. Slutligen blev det 5-4 till Frölunda och det får vi väl vara nöjda med. Är lite rädd att jag börjar bli en hockey nörd. Har tidigare tyckt att det är hur tråkigt och ointressant som helst men när man går på matcherna och ser det "live" är det riktigt kul. Mycket roligare än fotboll! Nu är det hur som helst dags att sova. Är super duper trött och det är faktiskt en dag i morgon också. Upp med tuppen imån! Klockan halv sju ringer alarmet och jag kommer flyga upp ur sängen och njuta av att gå upp! Knappast...!

Nena, jag förstår verkligen vad du menade och jag ville verkligen inte få det att verka som att INGEN brydde sig. Jag vet att det fanns en del som gjorde det och jag vet även att du är en del av dem. Men jag tror ändå att om saker å ting vore annorlunda, om fler människor hade brytt sig och ansträngt sig lite för att lära känna henne så hade det nog räddat hennes liv. Och detta skulle skett för många många år sedan. Det fanns ju en anledning till att hon beslutade sig för detta redan i 5an. Någonting gick snett och var nog inte hennes fel, snarare en del av omgivningens. Fler skulle vara som dig Nena, då hade det inte funnits något hat, någon mobbning eller några orättvisor! <3

Godnatt fina människor, var snälla mot varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar