måndag 11 januari 2010

Mitt humör!?

Mitt humör skrämmer mig verkligen. Har haft en jätte trevlig eftermiddag med Sara och Malin. Vi fixade lite saker och sedan drog vi till Tommys pizzeria på krysset. Satt där och käkade och tjötade en bra stund, jätte trevligt verkligen!

Men så fort jag satte foten innanför dörren i mitt hus måste mitt goda humör stannat kvar utanför eller något. Jag är så arg att jag skakar ena sekunden, andra sekunden lipar jag som ett litet barn. Jag vill bara ta allt i min närhet och förstöra det! Vill kasta datormusen i väggen så den krossas, jag vill stampa och hoppa på datorn tills den blir platt som en pannkaka, jag vill kasta ut min säng genom fönstret och krossa spegeln. Jag har nog blivit mentalt störd eller något. Detta är inte normalt. Jag låter aldrig mina agritioner komma ut, jag visar aldrig min ilska och jag håller alltid käften, det är mitt problem!

Jaja, alla har väl dåliga dagar antar jag.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar