tisdag 26 januari 2010

Tisdag

Ojsan, vad hände med mitt kvällsinlägg igår då? Tror jag somnade ifrån det. Det blev i alla fall ingenting med det. Jag som hade lovat Matilda att berätta att jag fick åtta kronor av henne igår att köpa en chokladboll för! ;-) Jag skriver det idag istället Matilda, hoppas du överlever denna katastrof!

Joel Kinnaman fick inget pris igår på guldbagge galan. Vad tycker vi om det då? FRUKTANSVÄRT!!! Varför ska gamla gubbar som Kjell Bergquist vinna en massa priser? Dem är avdankade skådisar och dem fårvånar aldrig eller gör något nytt. Joel däremot som spelade en ganska dålig roll i Tjenare Kungen för typ 5 årsedan har kommit tillbaka som Frank Wagner i Johan Falk och som huvudrollen i Snabba Cash. DET borde vara värt ett pris!

Stefan åkte ut igår i stället för Jackie i Paradiset... Helt rätt, Go Jackie!

Dags för Geografi!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar