torsdag 21 januari 2010

Tillbaka till skolan.

Idag kändes det som det var dags att gå tillbaka till skolan. Blir knäpp av att ligga hemma. Alla skumma tankar jag tänker och den rastlösheten jag har är inte att leka med! Jag pendlar mellan tvn och datorn hela tiden när jag är sjuk. Det är knäppt. I skolan har jag ju ingen tv, bara datorn som jag måste bära med mig hela tiden....

I morse kl 06:30 slänger Vicky upp dörren till mitt rum, tänder lampan och skriker "GÅ UPP!!". Underbart sätt att vakna på! I morse var vi inte bara två stycken som skulle dela på en dusch, tre speglar, en plattång och välja kläder. Vi var TRE. En ljuslyckta blev nervält och gick i tusen bitar. Så det blev att damsuga klockan 7 på morgonen. Sedan blev det självklart att springa till bussen då det inte är de snabbaste människorna jag har att göra med. Nu sitter jag hur som helst i skolan 2,5 timmar tidigare än jag egentligen behöver. Tänkte ta lite extra tid till att få klart lite uppgifter. Så nu är det dags att börja skriva om göteborgs kommun och hur de sköter dess miljöfrågor.

se ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar