lördag 30 januari 2010

Hemma

Make me feel whole again

Hemma efter ett jättehärligt dygn i stan. Somnade ensam i lägenheten igår då dem inte kom hem förren jättesent. Härligt! Men oj så mkt liv det var utanför. Man blir så bortskämd med tystnaden här ute på "landet". När jag skulle sova hörde jag både polisbilar, fylla och skratt överallt hela tiden.

Det stinker parfym på hela mitt rum. En gammal parfym jag fick av mitt ex för typ ett och ett halv årsedan har läckt och det luktar och lär väl göra det i flera dagar, orkar inte vädra då det typ är 20 minus ute! Bläääää, inte alls sugen på att ta ett kliv utanför dörren.
Nu blir det några timmars slappande. Matilda frågade om jag skulle med tjejerna o gymma. Men det är ju inte riktigt min grej det där me motion, måste nog å några dagars förberedande innan, så jag kan smälta det... ;-)

Taggar vi för ikväll eller, brudar?

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar