måndag 25 januari 2010

Pappa är sjuk...

...I huvudet!! Åh vad jag dör på honom snart eller något. Han ligger i soffan och snarkar och jag sätter mig jämte för att titta lite på tv. Han har satt på en kanal som visar nån gammal tråkig film från typ 1800 talet. Nej men nästan, jag lovar. Observera att ögonen är stängda och han SNARKAR! Jag smyger fram för att ta fjärrkontrollen som han som vanligt lagt på magen. När jag försiktigt ska ta fjärrkontrollen ifrån honom vaknar han självklart och säger att han faktiskt KOLLAR på detta. Började gapflabba och sa att han var patetisk. För att jävlas vägrar han låta mig byta kanal och en minut senare ligger han och sover igen. Jag blir så trött. Töntiga pappor är inte alltid kul!

Skoldagen har varit som alla andra skoldagar. Härligt folk men allt annat är ungefär hemskt. Är så trött på lektionerna, somnar på nästan varenda en. Utöver det är jag glad :D Känns som alla problem inte kommer åt mig lika starkt som innan, jag liksom bryr mig inte längre. Jag tar tillvara på det som är bra och struntar fullständigt i det andra. Men vänta bara, nästa vecka låter det säkert helt tvärtom ;-)

Nu lyckades jag äntligen sno åt mig fjärkontrollen efter tredje försöket och det är nu dags att kolla tv med ena ögat och sova med det andra!

pussis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar