fredag 29 januari 2010

Fredag kväll och massa massa mys!

Godkväll. Jag tycker det är jätteskönt med lugna fredagar då jag oftast är helt slut efter en hel vecka i skolan. Denna veckan har jag i för sig varit jätte taggad att festa ikväll, men äckel förkyldningen satte självklart stopp för mina planer. Får satsa på lördag kväll istället! Denna kvällen blev trots allt riktigt mysig. Mina grannar (som förövrigt är som en mormor och morfar till mig) har en lägenhet inne i stan. Ibland åker jag in och bor hos dem någon natt då dem befinner sig i Gbg. Ikväll är ett sådant tillfälle. Åkte in i eftermiddags. Har spenderat hela kvällen i min ensamhet då dem skulle iväg på något smoking-event. Jag har verkligen gottat mig här i min ensamhet, riktigt härligt har det varit!


Jag har lagat mat...


... Vilket resluterade i gourmét rätten makaroner och kötbullar, duktig tjej! ;-) MED SALLAD måste jag inflika också.


Jag har tagit mig ett varmt bad och bara legat och tänkt en massa och slappat. Blev inte lika kul efter badet då vattnet skulle tappas ut ur karet och det höll på att resultera i en stooor vattenläcka på golvet. Dock märkte jag det rätt fort och rörmokar-Lollo väcktes till liv!



Nu har jag ätit en semla, massa vindruvor (okej, bara tre stycken..) och druckit flädersaft. Ska glo lite på TV nu och sedan krypa ner i "min" säng. Ingen har sovit i den sedan sist jag var här, mina lakan och kuddar finns kvar så det är bara att krypa ner.

puss fina du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar