torsdag 14 januari 2010

Life's not fair....!

För er som tror på en gud, en gud som straffar dem som bör bli straffade och är god mot dem man bör vara god mot. Jag blir nog tvungen att göra er besvikna. Denna gud finns inte! Det finns ingenting som är rättvist i världen. De som allra minst förtjänar det råkar ut för de mest fruktansvärda saker.

Det finns ingen gud, bara ett helvete!

Detta är vi många som fått erfara idag. Jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag trodde tårarna var slut, men dem fortsätter rinna. Hur fan kan det ske? Hur kan en fjortonåring behöva vara med om en sådan sak? Världens snällaste, goaste, roligaste människa. Världens underbaraste. Nej, det får inte vara sant! Det kan inte vara sant! Jag är arg, ledsen och fruktansvärt orolig. Jag skulle kunna offra mitt liv för din skull, världen får inte gå miste om en sådan underbar människa som dig! Vi ska alla kämpa för dig, vi ska alla hålla tummarna och stötta dig i ALLT. No matter what.

Vill bara krama om dig och säga att allt kommer bli bra. Tanken av att ens förstå litegrann vad du går igenom nu får tårarna att forsa ner för min kind.

Kommer du ihåg att jag alltid brukar tjata på dig om att vi ska gifta oss? Detta ska fan ske! Ingenting ska få ta det ifrån oss lilla vän! Förstår du det? Ingenting!

J <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar