tisdag 26 januari 2010

Det bara blöder och blöder...!

Sitter just nu och knarkar kaffe så jag håller mig pigg fortsättningsvis under dagen. Idag har jag varit pigg och inte haft huvudvärk för första dagen på över en vecka! Skönt. Självklart är mitt psyke inte lika "piggt". Idag är det någonting som tynger mig som jag inte kan sätta fingret på. Men det är bara att skjuta alla sådana tankar åt sidan och fokusera på det positiva. Jag kan skratta åt att dagens skollunch fastnade i hissen så eleverna inte fick mat i tid, jag kan skratta åt att Matilda är helt knäpp, likaså Gurprinder Brar, jag kan skratta åt att jag lever och att jag sitter och skriver på face med Fjonken, den av mina vänner som är mest otippad att ha face. Snacka om att jag hamnade i chocktillstånd när hans namn dök upp bland sådana man kunde lägga till som vänner. Kan just nu tillägga att även

Malin är helt knäpp! Hennes tips till er tjejer där ute som nån gång känner för att skolka och behöver en bra ursäkt , här kommer Malins förslag: Om läraren är av manligt kön, säg till honom att du glömt dina tamponger hemma och att ingen har att låna ut och att det bara blöder och blöder!!! Jag svär, chansen att läraren skickar hem dig innan du ens hunnit förklara hela ursäkten är STOR!

En mer normal, men kanske mer vanligt och ganska tråkig, ursäkt är läkarbesök, men man måste väl skoja till det ibland!?

Får testa Malins förslag nästa gång det är dags!

2 kommentarer:

  1. Hahahaaa, vi e knäppa!

    Anledningar till att komma försent är ju roligare - "En av väggarna hemma i huset höll på att välta så jag var tvungen att stötta den"

    SvaraRadera