måndag 18 januari 2010

Hittills en riktigt bra dag.

Idag är en riktigt bra dag! Men oj så trött jag är! Behövde verkligen den extra sovtimmen i morse. Syrran är hemma igen efter att ha varit bortrest ett tag så i morse var allt som vanligt igen. På morgonen är vi som två yra höns som springer runt och velar med kläder, plattänger och smink. Det brukar sluta med att nån blir halvt ihjälslagen, men i morse var det lugnt. Antagligen för att vi inte setts på ett tag och den där saknaden man egentligen inte alls vill erkänna fanns där ;-)

Träffade Lisa S på busshållplatesen inne i stan. Jag blev så glad över att se henne, saknat dig gumman (om du ser detta). Träffade David på bussen. Satt och läste horoskop och jag blev utskälld av en gubbe på bussen för att jag hade en fot på sätet. Han påstod dessutom att man mår bätre av att ha fötterna nere, det är en teori jag måste fördjupa mig mer i!
Än så länge har skoldagen varit rätt lugn. Slutar halv tre men ska sitta kvar till fyra med Malin och Sara innan vi ska dra ut till Torslanda och fixa lite saker. Måste först till biblioteket och lämna in böcker.... Segt!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar