lördag 16 januari 2010

Lördag

Godmorgon!

Älskar lördagar, man kan liksom sova hur länge man vill då. Känns som det är enda dagen på veckan jag kan det utan att få dåligt samvete. Sover jag för länge på söndagar kan jag inte somna på kvällen och då blir det svin jobbigt att gå upp på måndagen. Bion igår var faktiskt ganska bra tycker jag. Den var läskig som fan och i början satt jag och höll för ögonen mest hela tiden!

Nu ligger jag i soffan och kollar reprisen av Let's Dance med ena ögat... EMD Mattias är ju rätt sexig måste jag säga, och fruktansvärt duktig också för den delen! Willy är väl kanske inte världens bästa dansare men hans "charm" håller nog honom kvar några veckor framöver hoppas jag.
Ikväll kommer Sarah hit. Planen var att vi skulle dra på fest i kungsbacka men det strulade till sig med biljetterna så det blir inget med det. Eftersom jag planerat hela veckan att ta det lugnt i helgen och inte dricka så blir väl det så i alla fall, och lika bra är nog det. Så det blir nog bara en mysig hemmakväll med massa skitsnack tror jag ;-)

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar