fredag 15 januari 2010

Fredag, underbara fredag!

Jag gillar fredagar! Två dagars ledighet framför mig, kan ju inte bli bättre ;-)

Känner mig bättre till mods idag, igår var det inte lätt. Men det handlar om att chocken måste lägga sig och man måste börja förstå. Jag kommer aldrig förstå allt. Aldrig förstå denna orättvisa som finns, aldrig förstå varför en sådan ung människa måste drabbas. Men allt kommer bli bra, det känner jag på mig.

Just nu taggar jag inför bio med Felicia, Malin och Sandra! :) Ska se Instängd 2. Tveksam om man kommer kunna sova inatt alltså.. Haha! I morgon kväll blir det att träffa Sarah. Tanken var att vi skulle på fest i kba men det blir inget med det längre, kanske blir att bara ta det lugnt, som planen var från början. Ska ju inte festa på ett tag nu har jag lovat mig själv. Magen pallar inte det.

Loooove!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar