torsdag 21 januari 2010

Fika och bio time!

Äntligen är skoldagen över! Sitter dock kvar i skolan en stund extra. Ska nämligen möta Felicia vid hennes skola om en halvtimme. Sedan blir det iväg och fika för att fördriva tiden lite innan bion börjar. Ska se Snabba Cash, hoppas den är lika bra som alla säger ;-)

Var nära på att behöva åka till akuten tidigare idag. Har haft ont runt hjärtat i flera timmar nu och kännt mig yr i huvudet. Pulsen rusade på som bara den tidigare. Var jätterädd, tror dock att läraren blev ännu räddare då han sprang ner och letade efter skolsköterskan och lät mig inte gå ner för trappan själv. Världens sötaste Richard! Tog pulsen osv hos skolsköterskan och då såg allt helt normalt ut. En av mammas nära kompisar är läkare på hjärtavdelningen på Sahlgrenska, om en timma ska hon ringa mig så ska vi se hur jag ska göra, om det är värt att kolla upp eller inte. Men jag tror inte det är någon fara, blir bara väldigt rädd. Har liksom inte lust att falla ihop pga en hjärtattack innan jag ens hunnit fylla 18! Nu har jag väldigt ont igen och känner mig jätte konstig i kroppen ... :S Men nu blir det att möta Felicia! :)<3

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar