onsdag 20 januari 2010

Det var då..

Är hemma idag med... Satte först klockan på 06:30 för att jag tänkte gå på några WS-pass innan lektonen började. Men när klockan ringde var jag helt död så bestämde mig för att strunta i WS och börja klockan 10 ist. Ställde om klockan till 08:00 ist. När den ringde var jag lika sjuk som jag var igår igen. Huvudvärken liksom drog mig tillbaka ner i sängen och magen är inget att ens tala om! Blev att ringa in och sjukanmäla mig och nu sitter jag här, i min soffa och tänker en massa sjuka tankar igen. Hittade lite bilder på facebook med kompisar som har barn. Och då började jag känna att jag också vill ha en liten bebis!?!? Jag får skärpa mig. Hoppas inte mamma läser detta för då blir hon nog livrädd. Men mamma, du behöver inte orka dig! Det kommer dröja.. ;-) Men oj va mysigt det hade varit!

Man inser ibland inte att man saknar sina "gamla" vänner förren man verkligen pratar med dem. Sitter och pratar med Emil på msn nu. Och oj vad jag saknar den killen! Måste träffa honom när han kommer ner från Arvika. Känns som vi var ett så stort gäng den sommaren som man aldrig kommer att glömma. Människorna kommer alltid finnas kvar i hjärtat och man kommer alltid tänka tillbaka, och älska alla härliga stunder. Jag tror inte på att man kan återuppleva gamla tider. Det blir aldrig lika underbart som innan. Men man kanske kan göra något ännu bättre av det, man kan skapa sig nya minnen och man kan göra andra roliga saker ihop. För två årsedan var vi alla andra människor än vad vi är idag. Tror inte att den sammanhållningen kan komma tillbaka, tror inte att vi på samma sätt kommer njuta av att bara "hänga" som vi gjorde då. Men det var en fin tid och det kommer jag minnas för alltid!

Bara en av alla bilder som gör att man tänker tillbaka och ler åt allt!

Vi liksom gjorde saker och brydde oss inte om vad andra tyckte! Kommer ihåg att några precis efter denna bilden började köra runt mig i en mjölkvagn, några fick tag på en flaggstång (fråga mig inte hur) som dem drog ut och lade över hela vägen. Saker som man idag tycker är så sjukt omoget och som man aldrig skulle göra. Men då drogs man med och man hade så sjukt jävla roligt!












Kenny var nog den sjukaste jäveln av alla! ;-)

Nu har jag tänkt tillbaka på dåtiden en stund, dags att placera sig själv i nuet igen.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar