torsdag 28 januari 2010

Idag fick jag sova ut för första gången på länge känns det som. Okej, med sova ut menar jag att jag sov till halv nio. Men pigg i skolan idag är jag i alla fall! Suttit på tyskan och skrivit ner massvis med glosor, suttit på naturkunskapen och lärt mig att hajar har tänder i huden istället för gälar, eller något. En mycket givande dag! Snart är det engelska lektion sedan ska jag till Scandinavium och hämta hockey biljetter. Ska på hockey med Pappa, Frida, Vicky och Håkan, eventuellt hänger någon mer på då vi har sex biljetter. Frölunda delar tydligen ut gratis biljetter idag för att få extra stöd och fullsatt arena då dem antagligen behöver allt stöd de kan få då det går riktigt dåligt för dem.

Sitter och lyssnar på en NRJ sändning där det är bloggkrig mellan Cimon och Jackie. Herregud, vad syslar dem med!? Go Jackie anyway!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar