lördag 13 mars 2010

Ändrade planer

Gårdagen blev inte riktigt som planerad. Jag åkte hem till Malin för att förkröka innan vi skulle ut. Men jag fick plötsligt svin ont i magen och mådde illa. Jag känner min magen såpas bra att jag vet när jag kommer att spy osv. Därför bestämde jag mig för att inte dricka, för att slippa ett helvette. Var därför inte så taggad på att dra på lokalfest. På hemvägen stannade jag hos D. Var där hela kvällen och bara slappade och kollade på tv. Det var trevligt, och min kväll blev väldigt bra trots att jag aldrig drog ut. Ville så gärna vara med och fira Malins födelsedag, men men... Ibland är det kroppen som styr.

Har ont i magen idag med, ska börja med att ligga i soffan några timmar och se om det blir bättre! Blir det det så drar jag nog till Matildisen och kollar Melodifestivalen.

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar