tisdag 16 mars 2010

Ska ut i solen!

Min dator har fått virus. Satte in ett usb minne i datorn och vips så var viruset där... Pappa vägrade låta mig stoppa in hans externa hårddisk för att lägga över alla mina filer eftersom att då skulle den antagligen också få virus. I sin tur kan bilens datasystem få virus, Fridas dator och den andra datorn. Så istället för att föra över alla mina dokument och bilder på ett smidigt sätt så har jag suttit i TRE TIMMAR och mejlat över alla miljarder bilder och dokument till mina mejl. Detta har resulterat i att skolmejlen är fullproppad och jag kan inte ta emot några fler mejl dit. Så för alla lärare som försöker mejla mig idag, synd för er! Tummen upp för hotmail som verkar kunna ha plats för hur mycket minne som helst. Skolmejlen satte stopp efter typ tre filer skickade, så alla övriga 15440505 filer har jag skickat till hotmail :)

Nu är jag hur som helst äntligen klar. Datorn är tom och det känns faktiskt väldigt tomt... Nu ska jag promenera bort till torget och sola. Har jag riktigt mycket ork i kroppen bangar jag nog bussen på hemvägen och går hem då med. Bloggar jag inte mer idag har jag dött av ansträngning!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar