torsdag 18 mars 2010

Uppe tre timmar tidigare än vanligt..

Klokan ringde 05:45. Jag praktiskt taget sprang ner till duschen. Skönt att duscha när man är så trött, då liksom piggnar man till.. Kom till skolan vid halv nio för att göra ett tyska test som jag hade efter mig. Börjar egentligen inte förrän vid elva... Tyska testet tog tre jävla minuter och det känns ganska ovärt att ha gått upp tre timmar tidigare bara för tre minuter. Men vad gör man inte för att få godkänt i ett ämne va? Lisa sitter jämte mig och pluggar matte D! Orka.... Fattar inte hur naturarna orkar. Matte D är typ för proffs.

Nu är det bara 1,5 timmar kvar tills jag börjar. Tror jag ska plugga lite geografi. Ikväll blir det bio. Efter mycket om och men gick jag med på att spräcka min coolhet och gå och kolla på Alice I Underlandet. Jag har alltid tyckt att jag är för cool för sådana filmer men det är jag tydligen inte... ;-) Johnny Depp är ju med så jag överlever nog ;-) Nej men det ska bli jätte trevligt faktiskt, får sluta vara ett sånt negativt monster!

hörs sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar