onsdag 10 mars 2010

Slappa, plugga, tv

Har legat i soffan i flera timmar nu och pluggat. Tyska glosor har tryckts in i skallen på mig och även engelska författare. När det kommer till det sistnämnda har jag nog en hel del att plugga in i morgon innan provet. Det är faktiskt svårt att lära sig typ 20 författare från England på 1600, 1700, 1800, 1900 och 2000 talet... Man ska kunna deras namn, vilket årtal, vilken genre och vilka verk de gjort. No way in hell att jag kommer klara det. But i'll give it a try så att säga ;)

Felicia, du måste tycka jag är världens tjatigaste. Flera miljarder gånger i veckan får du höra på mina problem och agritioner. Jag hoppas verkligen att du förstår att jag finns här för dig vad det än handlar om. Love you



Nu är det dags att kolla på Roomservice. Jag är lite smått förälskad i gotlands Johnny ;)

natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar