torsdag 4 mars 2010

Plugga, tjafs och annat smått och gott...

Jag tycker faktiskt torsdagar är ganska softa. Hade sovmorgon till elva, gick upp klockan åtta och duschade och gjorde mig i ordning i lugn och ro. Bussen jag tog var så snabb att jag till och med han ta mig en titt på lite saker i stan innan det bar av till skolan. Var faktiskt ovanligt pigg i skolan, så det kändes inte så jätte jobbigt att ha lektioner till 15.45. Efter skolan bar det av hemåt. Bussen från stan och hem var iskall på grund av att busschauffören hade fönstret uppe! Idiot. Bara för att han hade underhudsfett så det räckte och blev över till alla passagerare på hela bussen betyder ju inte det att vi andra har det och är lika varma som honom. jag frös! Har pluggat lite nu på eftermiddagen och även hunnit med att spela lite guitar hero och bråkat med pappa. Ibland förstår jag inte alls vad han tänker, tror inte han förstår mig heller för vi kommer aldrig fram till något. Det är som är fet barriär mellan våra hjärnor och tankesätt ibland, och ibland tänker vi exakt lika. Men men, nu var han precis här inne och spanade in guitar herot. Kanske ska lära han ett och annat.... ;-)

Imån är det fredag! Så jävla skönt. Skola mellan typ 8.45 och 10.30. Bättre kan det väl nästan inte bli? Sedan blir det nog lite plugg, hem och städa och sedan bowling med brudarna, Alexander och två av hans kompisar. Trevligt!


love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar