onsdag 3 mars 2010

Håltimma.

Sitter i skolan nu, klockan är snart 15.00 och jag har håltimma! Det betyder ju i princip att jag inte börjar förren 16.00 och inte slutar förren FEM!!! Onsdagar är verkligen bästa dagen på veckan... not! Varit här sedan 8 som sagt. Igår var jag inne i stan för att köpa ett solpuder på H&M. Jag gillar deras solpuder, även om det kanske är billig skit. Fast skit är det som sagt inte eftersom jag gillar det. Hur som helst var det slutsålt i hela stan. Men i morse ringde jag till HM på backaplan och dem hade ett kvar som dem så gulligt hänger undan till mig tills dem stänger idag. Så jag ska alltså åka till backaplan efter skolan idag. Hemma vid halv sju kanske och då hoppas jag att maten står på bordet! Annars får mamma och pappa med mig att göra!

Nej nu ska jag fortsätta att göra ingenting...

hade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar