måndag 1 mars 2010

Helt slut i huvudet!

Har pluggat i över tre timmar! Mitt huvud är inte så fungerande för tillfället. Felicia ringde nyss och jag försökte verkligen få ut något vettigt ur käften men det gick inte. Min hjärna och min talförmåga strejkar för tillfället! Så detta inlägget blir nog inte så givande. Men känns lite konstigt att inte lägga upp åtminstone ett inlägg om dagen så jag försöker i alla fall! Har inte så mycket att berätta. Skoldagen var liksom alla andra måndagar - SEG! Sov igenom halva filosofi lektionen, dock var det lugnt. Vi kollade en as tråkig film som jag sett innan. Truman Show. Sämre film får man leta efter. Efter skolan drog jag in till stan för att köpa mig ett solpuder men dem var slut på HM i nordstan och jag vägrade gå till kungsgatan så det blev snabbt att ta bussen till Torslanda. Mötte upp syrran och åkte och solade. Härligt! Dock brände jag mig nog lite väl mycket. Kom väl hem vid fyra tiden och sedan dess har jag suttit med en tråkig naturbok i min hand och försökt förstå mig på celler och atomer och annan skit.

Nej fy, har inget att säga. Bilder från helgen, varsågod...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar