lördag 20 mars 2010

Sammanfattning fredag!


Trots gårdagens början med mitt dåliga humör och brist på energi blev dagen faktiskt väldigt härlig tillsist! :)


Som jag berättade skulle jag passa min lilla groda. Han är inte så liten längre faktiskt, stor kille nu! Han var helt crazy! Större delen av tiden låtsades han att fjärrkontrollen var en gitarr. Han stod och spelade gitarr och sjöng Santa Lucia på något kör-aktigt sätt. Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig. Helt galen! Vilken energi små barn kan ha! Själv slumrade jag till några gånger men då började han genast hoppa och sparka på mig så det blev ingen långvarig sömn ;-) Nåt bra måste jag i alla fall gjort för han totalvägrade att gå hem sedan. Efter många om och men följde han tillsist med sin pappa och storasyster hem och jag fick en stunds ordentlig sömn. Måste för övrigt säga att han var mycket stilig o sin skjorta, väst och slips! Tänk hur mycket en barn kan liva upp tillvaron. Det finns liksom inga problem hos ett barn, det smittar av sig and I like it!


På kvällen kom min älskade vän Lisa hem till mig. Fredagsmys med massa chips och godis väntade oss (jag sitter i skrivande stund och äter upp alla chipsrester, bra frukost!). Vi kollade lite på TV med mamma och pappa. Sedan skulle Sebastian och Rasmus komma till oss men dem var så otroligt jävla sega att jag i sista sekund sa åt dem att inte komma. Så jag och Lisa kollade lite på en skräckfilm innan hon drog hem till sin pojkvän :) Trevlig kväll!

Idag är det pappas födelsedag. Om några timmar kommer farmor, farfar och morfar. Måste städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar