tisdag 16 mars 2010

Farväl..

..min älskade dator. I morgon ska du omformateras och när du kommer tillbaka till mig kommer du inte alls vara densamma som innan. Det känns vemodigt, konstigt och fruktansvärt ledsamt! Det
är som om du ska genomgå en ofrivillig plastikoperation som inte kommer uppgradera dig, utan snarare nedgradera.. Ingenting kommer bli som vanligt, mapparna kommer inte bli som vanligt, bakgrunden måste jag leta reda på för att återställa och mitt fina tema på internet kommer att försvinna! Det är som att du kommer göra en fettsugning och jag inte längre kommer ha någonting att ta i! Det kommer kännas tomt, kalt och trist. Detta är sista natten jag kommer att spendera i samma rum som den ursprungliga versionen av dig. Kanske jag rent utav sover jämte dig i natt, med min arm runt dig. Ja... det får nog bli så.

med en tår i mitt öga önskar jag dig en god natt!

1 kommentar: