måndag 15 mars 2010

Sovdags snart

Idag har jag haft en riktigt lugn dag och det har varit jätteskönt! Bortsett från den timmar då jag var iväg hos doktorn då... Det är så skönt de dagar då jag kan känna att jag inte behöver plugga, inte behöver gå till skolan eller göra något annat nödvändigt. Det är skönt att bara vara, att zappa runt bland alla tv kanaler och slötitta på massa skitprogram, det är skönt att ligga i sängen i flera timmar efter man vaknat och bara njuta av lugnet och det är skönt att dra på sig solglasögonen, sätta upp håret i en ful toffs och bara ta sig en lång och härlig promenad i solen. Det sistnämnda har jag dessvärre inte gjort idag.. Det får bli morgondagens aktivitet. Kanske tar mig en jävligt lång promenad till solariet? Vem vet.

sovdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar